Retourneren/omruilen
Wij doen ons uiterste best om u via onze website te informeren over onze producten. Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet 100% tevreden bent. U kunt uw bestelling of artikel(en) zonder probleem retourneren of omruilen binnen 100 dagen na ontvangst. Hieronder kunt u onze voorwaarden vinden.
Voorwaarden
De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- De artikelen dienen binnen 100 dagen na bestelling voor retour bij ons worden aangemeld.
- De factuur(of een kopie hiervan), of ander aankoopbewijs toevoegen aan de retourzending.
- De artikelen dienen in originele staat teruggestuurd te worden, inclusief aangehechte prijskaartjes.
- Wanneer u een defect/beschadigd of verkeerd geleverd artikel hebt ontvangen, dient u dit vooraf te melden aan onze klantenservice. Bij voorkeur via mail met foto's van het defecte/beschadigde artikel.
-
Artikelen dienen :
- Ongedragen en onbeschadigd te zijn (passen is toegestaan).
- Ongewassen te zijn.
- Niet door u of derde hersteld te zijn (of een poging daartoe). - Mochten artikelen meer gebruikt zijn dan nodig, zullen de kosten voor waardevermindering aan u worden doorberekend.
- De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn mits u het niet via UPS retour stuurt.
- Retourzendingen zijn voor eigen risico, bewaar daarom altijd goed het verzendbewijs.
Klacht
Wanneer u een defect/beschadigd of verkeerd geleverd artikel hebt ontvangen, dient u dit vooraf te melden aan onze klantenservice. Bij voorkeur via de mail met foto's van het defecte/beschadigde artikel, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen. De collega's van de klantenservice zullen u vervolgens een passende oplossing bieden. Gelieve deze reactie af te wachten.
Retourprocedure
STAP 1 - Aanmelden van uw retour.
Wanneer u een bestellig geplaatst heeft als gast en u dus geen account hebt aangemaakt, dan kunt u uw retour aanmelden via de link in de e-mail met de verzendnotificatie.
Wanneer u een account heeft, logt u in met uw account op onze website. Ga naar uw account en klik op retourneren/omruilen. De order waarvan u nog artikelen kunt terugsturen
verschijnen op uw scherm.
U kunt per artikel aangeven of u het artikel wilt behouden, retourneren of omruilen. U kunt het artikel omruilen voor een andere maat of voor een ander artikel
( u wordt doorgestuurd naar de website en u kunt het gewenste artikel selecteren). Als u klaar bent, klikt u op de button retourneer. U ontvangt direct een bevestiging per mail.
Omruilen
Wanneer u hebt gekozen voor omruilen, moet u nog een aantal stappen doorlopen om de omruiling definitief te maken. Dit wordt aangegeven door middel
van een groene balk waarin vermeld wordt dat u in de omruilprocedure zit. U kunt het artikel omruilen voor een andere maat of voor een ander artikel.
- Het is mogelijk om een artikel om te ruilen voor meerdere artikelen. Is dit duurder dan het artikel/ de artikelen die retour komen dan dient u bij te betalen. Is het artikel goedkoper dan kunt u aangeven of u dit verschil als tegoed wilt ontvangen op uw klantenkaart of teruggestort op uw bankrekening.
- U betaalt bij het plaatsen van een omruilorder geen nieuwe verzendkosten. Wanneer u de retourzending afgeeft bij een UPS access point betaalt u ook geen retourkosten. Bij PostNL dient u de retourkosten wel zelf te betalen.
- Wanneer de retourzending is ontvangen en verwerkt wordt de omruiling naar u opgestuurd. U ontvangt dan direct een track & trace code via de mail.
- LET OP! Het is per order maar eenmalig mogelijk om een omruiling te plaatsen.
- OMRUILORDER RETOURNEREN: Een omruilorder is niet aan te melden via uw account. Wanneer u deze wilt retourneren voegt u uw factuur toe en noteert u daarop de wijze van retourverwerking. (Bij terugbetaling ook graag uw IBAN-gegevens vermelden.)
STAP 2 - Retourzending versturen.
Wanneer uw retourzending is aangemeld, ontvangt u een bevestigingsmail. U kunt onderstaand adres gebruiken om de retourzending naar ons toe te
zenden via een door u gekozen vervoerder. Het is belangrijk dat u de factuur (of een kopie hiervan) toevoegt aan de retourzending. De artikelen die
u terugstuurt dienen in originele staat teruggestuurd te worden, inclusief aangehechte prijskaartjes.
Adresgegevens:
Happybee
Aresstraat 3
5048 CD Tilburg
STAP 3 - Je pakket afgeven bij een vervoerder.
U kunt uw retourzending kosteloos afgeven bij een UPS access point bij u in de buurt (Let op! Dit geldt alleen voor adressen binnen Nederland en België). Wanneer u een retourzending verstuurt via een PostNL punt betaalt u altijd
zelf de retourkosten.
STAP 4 - Terugbetaling
Wanneer u de gehele bestelling terugstuurt ontvangt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terug. Stuurt u losse artikelen terug,
dan ontvangt u alleen het aankoopbedrag retour. Het bedrag wordt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons hebt betaald terugbetaald, tenzij u ons
toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Het is echter voor ons niet mogelijk om het bedrag terug te betalen op een creditcard. Heeft u de order
betaald met een creditcard, dan kunnen we dit terugstorten op uw bankrekening. Hier zitten geen kosten aan verbonden.
Wanneer u bij uw bestelling gebruik hebt gemaakt van een acceptgiro van Klarna, zal er bij een retourzending een aanpassing worden gedaan aan de
acceptgiro. U ontvangt dan een mail met daarin het nieuwe orderbedrag. Ook als u ervoor kiest om het bedrag te laten crediteren op uw klantenkaart,
wordt de acceptgiro aangepast, om extra kosten te voorkomen.
"LET OP! U dient uw aankoop te betalen binnen 14 of 30 dagen"
Mocht u er niet uitkomen, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij adviseren telefonisch contact op te nemen zodat wij u direct van dienst kunnen
zijn. Dit kan via +31 (0)182 - 529 717.