happybee.nl gebruikt cookies om het bezoek en winkelen bij happybee.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken. Lees meer

Retourneren/omruilen


Wij doen ons uiterste best om u via onze website te informeren over onze producten. Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet 100% tevreden bent. U kunt uw bestelling of artikel(en) zonder probleem retourneren of omruilen binnen 100 dagen na ontvangst. Hieronder kunt u onze voorwaarden vinden.

Voorwaarden
De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • De artikelen dienen binnen 100 dagen na bestelling voor retour bij ons worden aangemeld.
  • De factuur(of een kopie hiervan), of ander aankoopbewijs toevoegen aan de retourzending.
  • De artikelen dienen in originele staat teruggestuurd te worden, inclusief aangehechte prijskaartjes.
  • Wanneer u een defect/beschadigd of verkeerd geleverd artikel hebt ontvangen, dient u dit vooraf te melden aan onze klantenservice. Bij voorkeur via mail met foto's van het defecte/beschadigde artikel.
  • Artikelen dienen :
    - Ongedragen en onbeschadigd te zijn (passen is toegestaan).
    - Ongewassen te zijn.
    - Niet door u of derde hersteld te zijn (of een poging daartoe).
  • Mochten artikelen meer gebruikt zijn dan nodig, zullen de kosten voor waardevermindering aan u worden doorberekend.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn mits u het niet via UPS retour stuurt.
  • Retourzendingen zijn voor eigen risico, bewaar daarom altijd goed het verzendbewijs.

Klacht
Wanneer u een defect/beschadigd of verkeerd geleverd artikel hebt ontvangen, dient u dit vooraf te melden aan onze klantenservice. Bij voorkeur via de mail met foto's van het defecte/beschadigde artikel, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen. De collega's van de klantenservice zullen u vervolgens een passende oplossing bieden. Gelieve deze reactie af te wachten.

Retourprocedure

STAP 1 - Aanmelden van uw retour.
Wanneer u een bestellig geplaatst heeft als gast en u dus geen account hebt aangemaakt, dan kunt u uw retour aanmelden via de link in de e-mail met de verzendnotificatie.
Wanneer u een account heeft, logt u in met uw account op onze website. Ga naar uw account en klik op retourneren/omruilen. De order waarvan u nog artikelen kunt terugsturen verschijnen op uw scherm.
U kunt per artikel aangeven of u het artikel wilt behouden, retourneren of omruilen. U kunt het artikel omruilen voor een andere maat of voor een ander artikel ( u wordt doorgestuurd naar de website en u kunt het gewenste artikel selecteren). Als u klaar bent, klikt u op de button retourneer. U ontvangt direct een bevestiging per mail.

Omruilen
Wanneer u hebt gekozen voor omruilen, moet u nog een aantal stappen doorlopen om de omruiling definitief te maken. Dit wordt aangegeven door middel van een groene balk waarin vermeld wordt dat u in de omruilprocedure zit. U kunt het artikel omruilen voor een andere maat of voor een ander artikel.

  • Het is mogelijk om een artikel om te ruilen voor meerdere artikelen. Is dit duurder dan het artikel/ de artikelen die retour komen dan dient u bij te betalen. Is het artikel goedkoper dan kunt u aangeven of u dit verschil als tegoed wilt ontvangen op uw klantenkaart of teruggestort op uw bankrekening.
  • U betaalt bij het plaatsen van een omruilorder geen nieuwe verzendkosten. Wanneer u de retourzending afgeeft bij een UPS access point betaalt u ook geen retourkosten. Bij PostNL dient u de retourkosten wel zelf te betalen.
  • Wanneer de retourzending is ontvangen en verwerkt wordt de omruiling naar u opgestuurd. U ontvangt dan direct een track & trace code via de mail.
  • LET OP! Het is per order maar eenmalig mogelijk om een omruiling te plaatsen.
  • OMRUILORDER RETOURNEREN: Een omruilorder is niet aan te melden via uw account. Wanneer u deze wilt retourneren voegt u uw factuur toe en noteert u daarop de wijze van retourverwerking. (Bij terugbetaling ook graag uw IBAN-gegevens vermelden.)


STAP 2 - Retourzending versturen.
Wanneer uw retourzending is aangemeld, ontvangt u een bevestigingsmail. U kunt onderstaand adres gebruiken om de retourzending naar ons toe te zenden via een door u gekozen vervoerder. Het is belangrijk dat u de factuur (of een kopie hiervan) toevoegt aan de retourzending. De artikelen die u terugstuurt dienen in originele staat teruggestuurd te worden, inclusief aangehechte prijskaartjes.

Adresgegevens: Happybee
Aresstraat 3
5048 CD Tilburg


STAP 3 - Je pakket afgeven bij een vervoerder.
U kunt uw retourzending kosteloos afgeven bij een UPS access point bij u in de buurt (Let op! Dit geldt alleen voor adressen binnen Nederland en België). Wanneer u een retourzending verstuurt via een PostNL punt betaalt u altijd zelf de retourkosten.


STAP 4 - Terugbetaling
Wanneer u de gehele bestelling terugstuurt ontvangt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terug. Stuurt u losse artikelen terug, dan ontvangt u alleen het aankoopbedrag retour. Het bedrag wordt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons hebt betaald terugbetaald, tenzij u ons toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Het is echter voor ons niet mogelijk om het bedrag terug te betalen op een creditcard. Heeft u de order betaald met een creditcard, dan kunnen we dit terugstorten op uw bankrekening. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Wanneer u bij uw bestelling gebruik hebt gemaakt van een acceptgiro van Klarna, zal er bij een retourzending een aanpassing worden gedaan aan de acceptgiro. U ontvangt dan een mail met daarin het nieuwe orderbedrag. Ook als u ervoor kiest om het bedrag te laten crediteren op uw klantenkaart, wordt de acceptgiro aangepast, om extra kosten te voorkomen.
"LET OP! U dient uw aankoop te betalen binnen 14 of 30 dagen"

Mocht u er niet uitkomen, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij adviseren telefonisch contact op te nemen zodat wij u direct van dienst kunnen zijn. Dit kan via +31 (0)182 - 529 717.