In de media
Happybee wint voor de tweede keer de Thuiswinkel Award!
Waddinxveen - Webwinkel Happybee is tijdens de uitreiking van de Nationale Thuiswinkel Awards, donderdag 3 maart 2012 in Groenekan, bekroond met de publieksprijs. Happybee is door internetgebruikers uitgeroepen tot dé online webwinkel voor baby- en kindermerkkleding in de maat 50 t/m 176 (0 tot 16 jaar).
Happybee kreeg de publieksprijs in de categorie 'Baby en Kind'. Oprichters Claudia van Beers en Chantal Malaihollo zijn blij met de erkenning door het publiek. "Onze webshop bestaat pas 3 jaar en nu winnen we voor de tweede keer de publieksprijs voor de beste webshop baby en kind! De eerste Award won Happybee in 2010 en nu in 2012 weer! Hieruit blijkt dat onze klanten de kwaliteit van de webshop en de klantenservice zeer waarderen", aldus de beide ondernemers.
________________________________________________________Happybee wint publieksprijs Thuiswinkel Awards: Beste Webwinkel Baby- en Kindermode (klein) 2010 Happybee is tijdens de uitreiking van de Nationale Thuiswinkel Awards bekroond met de publieksprijs. Happybee is door internetgebruikers uitgeroepen tot dé online webwinkel voor baby- en kindermerkkleding in de maat 50 t/m 176 (0 tot 16 jaar).
Happybee kreeg de publieksprijs in de categorie 'Baby en Kinderkleding (klein)'. Wij zijn met name trots op deze prijs omdat hij bestaat uit beoordelingcijfers van Happybee klanten en door het aantal internetgebruikers dat heeft gestemd op Happybee.
De beoordeling van klanten
Deze beoordeling vond plaats door het geven van rapportcijfers aan deelnemende webwinkels op basis van onderstaande vooraf gedefinieerde aspecten. Per deelnemende
webwinkel heeft dit geleid tot in totaal 12 rapportcijfers.
- Aanbiedingen | - Assortiment |
- Bereikbaarheid website | - Betalingsgemak |
- Betrouwbaarheid | - Garantie en service |
- Gebruiksvriendelijkheid website | - Lage prijzen |
- Levering | - Overzichtelijke website |
- Prijs-kwaliteitverhouding | - Veiligheid m.b.t. betalen |
Stemmen op genomineerde webwinkels
Vanaf 8 maart tot en met 24 maart 2010 konden consumenten per categorie hun definitieve stem uitbrengen op de genomineerde webwinkels. Op basis van het aantal
stemmen is per genomineerde webwinkel een zogeheten stemscore uitgerekend. Deze stemscore bepaalt voor genomineerde webwinkels de overige 50%
van het uiteindelijke resultaat.
Overal heeft Happybee een eindcijfer behaald van 8,44. Dit mooie cijfer heeft geresulteerd in de publieksprijs Webwinkel van het jaar 2010!
Door moeders, voor moeders
Happybee is opgericht door werkende moeders, voor werkende moeders. Met als doel het online kopen van kinder- en babykleding zo makkelijk mogelijk te maken.
Want moderne en werkende moeders hebben weinig tot geen tijd om uitgebreid te gaan winkelen. Happybee verkoopt uitsluitend gerenommeerde merken, zoals Barbara
Farber, Cakewalk, Dobber, Doerak, Eager Beaver, Jeep, Lee, Marybel, Noppies, Pointer, Salty Dog, Salty Dog Vintage en Zootjes. Bij Happybee kunnen moeders dus
24-uur per dag terecht voor de laatste mode en de nieuwste collecties.
Claudia van Beers en Chantal van den Broek nemen namens Happybee de prijs in ontvangst.
De officiële uitreiking van de award.
De award waar het allemaal om is te doen.
Het award gala was druk bezocht.
Winston Gerschtanowitz en Fons van Westerloo feliciteren alle winnaars.
Site built by B-nuts