Bestellen en bezorgen
Gemakkelijk winkelen en bestellen
Via het keuzemenu hierboven kunt u gemakkelijk kiezen voor jongens- of meisjeskleding. Daarna kunt u in het menu uw keuze verfijnen op collectie, soort, merk,
kleur, maat, prijsgroep en/of korting. Ook kunt u kiezen om binnen een maatgroep te winkelen. U kunt kiezen uit babykleding (44 - 74), Peuter (80 - 98), Kleuter
(104 - 122), Kids (128 - 146) of Teens (152 - 188). Tevens kunt u meerdere selecties tegelijk maken waardoor uw zoektocht makkelijker wordt naar leuke kleding
voor uw kinderen.
Telefonische ondersteuning
Onze klantenservice helpt u graag verder met problemen en ondersteuning van het bestelproces. Van inloggen als nieuwe klant tot en met het betaalmoment op de site.
Ook kunnen wij u via de telefoon helpen met het maken van uw keuze. We kijken dan tegelijkertijd met u mee op de site om de beste keuze te maken. U kunt ons
bellen op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur tot 17:00 uur op +31 (0)182 - 529 717
Verzending: * Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.
Als u de bestelling op een doordeweekse dag voor 22.00 uur online heeft besteld, wordt uw bestelling in principe de volgende werkdag bezorgd.
Orders die vrijdag na 22:00 uur besteld en betaald zijn, worden op dinsdag bezorgd.
Verzending: * Levertijd van dit artikel, 1 tot 3 werkdagen.
Wanneer u artikelen besteld vanuit het externe magazijn met de melding "levertijd van dit artikel 1 tot 3 werkdagen", dan zal de volledige order een levertijd van 1 tot 3 werkdagen hebben.
*LET OP tijdens de uitverkoopperiode (kortingen vanaf 30%) Kunnen wij de levering voor de volgende dag niet garanderen i.v.m. de enorme drukte.
Een keuze gemaakt?
Het enige dat u hoeft te doen, is de juiste maat te kiezen en het artikel in uw shopping bag te leggen door middel van de "In winkelwagen" knop. Het artikel wordt dan
automatisch in de Shopping Bag gelegd. Let er wel even op dat u het juiste aantal en de juiste maat aangeeft. Als u tijdens het 'winkelen' wil weten welke
artikelen zich in uw Shopping Bag bevinden, klikt u op 'shopping bag'. Zodra uw bestelling compleet is, klikt u op 'afrekenen'.
Wanneer u een nieuwe klant van Happybee bent, geeft u eenmalig uw contactgegevens op. Deze worden daarna opgeslagen in uw account.
Wanneer u een bestaande klant bent, kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
U kunt bij ons ook een bestelling plaatsen zonder account. Hierbij bestel je zonder te registreren. (Als u zonder account een bestelling plaatst kunt u niet gebruik maken van de klantenkaart.
Ook kunt u geen gebruik maken van klarna.)
Daarna wordt u vanuit uw shopping bag doorgestuurd naar 1 pagina, hier kunt u
uw gegevens controleren en een keuze maken voor de verzendmethode, betaalmethode en eventueel een actiecode of cadeaubon inwisselen. Vervolgens kiest u voor afrekenen
en maakt u de order af.
En wordt uw bestelling bij Happybee geplaatst. De artikelen uit uw bestelling zijn dan voor u gereserveerd en derhalve niet meer door
andere klanten te bestellen. Het kan voorkomen dat er artikelen uit uw Shopping Bag verdwijnen deze zijn dan door een andere klant besteld en betaald en dus niet
meer op voorraad. Dit wordt automatisch zo verwerkt om teleurstelling te voorkomen.
Prijzen
De prijzen op onze webwinkel zijn vaste prijzen inclusief btw. Hierover kan niet onderhandeld worden. De prijzen worden vermeld in euro.
Betaling geschiedt via de door u gekozen betaalmethode (Zie hiervoor Betaalmethodes)
Laagste Prijsgarantie
Happybee biedt u de laagste prijsgarantie op dezelfde artikelen in dezelfde maat en onder dezelfde servicevoorwaarden. Dat betekent dat als
u bij een collega in Nederland onder bovenstaande voorwaarden een artikel goedkoper kunt kopen, mag dat bij ons voor dezelfde prijs. We willen u dan vragen ons een link toe
te sturen van de collega website waarbij u het artikel heeft gezien voor een lagere prijs. Wel willen wij u adviseren om ook telefonisch contact op te nemen
om ons op de hoogte te brengen van uw mail. Dit kan voorkomen dat het artikel bij een collega website is uitverkocht en dat wij de laagste prijsgarantie niet
kunnen bieden. Als u de aankoop alvast hebt gedaan storten wij daarna het teveel betaalde bedrag terug op uw bankrekening.
Verzendmethodes
Happybee zorgt voor een juiste levering van de bestelde artikelen. Happybee behoudt zich het recht voor de
koopovereenkomst te ontbinden als de klant zich niet aan de voorwaarden houdt.
Standaard: Goederen worden verstuurd door DHL op de dag van bestelling. Let op! Met uitzondering van orders die geplaatst worden in het weekend.
(Vrijdag na 20.00 uur), deze worden op maandag verstuurd en worden dinsdag bij u aangeboden.
Uitgestelde levering: klant kan kiezen voor een uitgestelde levering. De datum die door u gekozen wordt is de datum dat het pakket bij u wordt bezorgt
door DHL. Valt de gekozen datum op een feestdag dan zal de levering later plaats vinden. Dit is de eerstvolgende werkdag.
Ander Afleveradres: U kunt er ook voor kiezen om het pakket op een ander adres te laten leveren. Dit adres kunt u dan toevoegen tijdens uw bestelling.
We willen u vragen deze adressen goed te controleren, als hierin fouten worden gemaakt kan uw bestelling vertraging oplopen.
LET OP! Een ander afleveradres wordt eerder ingevoerd dan een keuze voor de verzendmethode. Daarom komt het wel eens voor dat een klant daarna nog kiest voor een
DHL-locatie. Als dit voorkomt dan wordt het pakket automatisch naar de DHL-locatie gestuurd, doordat dit de laatste keuze is van een klant. Hiervan
wordt de klant ook op de hoogte gebracht.
Suggesties?
Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor onze website of voor het afhandelen van de orders dan kunt u dit gerust mailen naar
klantenservice@happybee.nl of bellen naar +31 (0)182 - 529 717.