Aanmelden nieuwsbrief dagmailing


Naast onze reguliere nieuwsbrief, versturen wij dagelijks een mailing met daarin onze actualiteiten.
Wilt u deze dagmailing ook ontvangen, schrijft u zich dan hieronder in en we houden u op de hoogte.
(Uitschrijven is uiteraard op ieder moment mogelijk).

U bent dan als eerste op de hoogte van:
- Nieuwe artikelen op onze site
- Actuele kortingen
- Speciale kortingscodes


Naam niet verplicht
Emailadres verplicht

Nu Aanmelden
LAAGSTE PRIJSGARANTIE
GRATIS VERZENDING V.A. €99
PERSOONLIJKE ACTIE

Persoonlijke actie(s)


Log in voor uw persoonlijke actie !

Persoonlijke actie(s)


Log in voor uw persoonlijke actie !
LAAGSTE PRIJSGARANTIE
GRATIS VERZENDING V.A. €99

retouren informatie

Wij doen ons best om u via onze website te informeren over onze producten d.m.v. goede foto's en vermelding van belangrijke kenmerken van deze producten. Mocht er desondanks een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Echter gelden er voor retournering enkele voorwaarden.

Om gebruik te maken van de retouroptie dient u eerst in te loggen!
Dit kan bovenaan op de website door in te loggen en vervolgens te klikken op 'retourneren'!

Voorwaarden
De retourgestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen;

  • De artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst voor retour bij ons worden aangemeld.
  • De pakbon (of een kopie hiervan) ook terugsturen.
  • Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden, gelieve met aangehechte prijskaartjes.
  • Artikelen dienen :
    - ongedragen en onbeschadigd te zijn. (passen is toegestaan)
    - ongewassen te zijn.
    - niet door u hersteld te zijn(of een poging daartoe).
    - wanneer artikelen meer gebruikt zijn dan nodig om de aard, kenmerken en werking te beoordelen zal de waardevermindering aan u worden doorberekend.
  • U heeft de gebruiksaanwijzing/gebruiksinstructies opgevolgd.
  • De retourzending dient (voldoende gefrankeerd) te zijn.
Uw zending wordt als retour geaccepteerd als het voldoende gefrankeerd is.
Indien er beschadigingen zijn aan het product zij we gerechtigd om een schadevergoeding in rekening te brengen.
Wij betalen u alle door u gedane betalingen (inclusief verzendkosten en andere kosten indien u alle artikelen retourneert) binnen 14 dagen, nadat u aan ons hebt gemeld gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons hebt betaald, tenzij u ons toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Hier zullen dan nooit extra kosten voor u aan zijn verbonden.

Retourprocedure (In sommige gevallen 'gratis')
Als u een artikel zou willen terugsturen, dan kan dit gemakkelijk via de retourprocedure op onze website. U kunt hiervoor inloggen op uw account bij Happybee. Nadat u ingelogd bent, kunt u in uw account klikken op 'retourneren'. U ziet dan van welke orders u nog artikelen terug kunt sturen. Vervolgens kunt u aangeven welke artikelen u uit de gekozen order wilt retourneren. Volg daarna de stappen op uw scherm!

Gratis retourneren?
Kies dan om het bedrag van de artikelen te laten crediteren op uw klantenkaart. U kunt uw retourzending dan kosteloos afgeven bij een Kialapunt bij u in de buurt (Let op! Dit geldt alleen voor adressen binnen Nederland en België. U kunt zelf kiezen bij welk Kialapunt u het pakketje afgeeft).

Wanneer u bij uw bestelling gebruik hebt gemaakt van een acceptgiro van Afterpay, kunt u er ook voor kiezen om het bedrag te laten crediteren op uw klantenkaart (Let op! U betaalt dan wel het hele bedrag van de acceptgiro aan Afterpay).

Wanneer u liever het geld terug wilt hebben gestort op uw rekening zijn de kosten van het retoursturen voor uw eigen rekening. Dit geldt ook als u de acceptgiro van Afterpay wilt laten aanpassen.
Het terug te storten bedrag zal zo spoedig mogelijk, dan wel uiterlijk binnen 14 dagen na versturen/aanmelden op uw rekening worden teruggestort.

Bevestigingsmail
Wanneer uw retourzending is aangemeld, ontvangt u een bevestigingsmail met een adreslabel die u kunt gebruiken om de artikelen retour te sturen naar ons. Wanneer wij uw retourzending binnen krijgen gaan wij deze voor u verwerken op de manier zoals u het heeft aangegeven bij het aanmelden van uw retour.

LET OP!
Bij kortingen boven de 30%, betaalt u altijd zelf de retourkosten.
- U kunt uw pakketje retour sturen via PostNL, u betaalt dan direct zelf de portokosten.
- U kunt uw pakketje kosteloos afgeven bij een zelfgekozen Kiala-punt, maar dan verrekenen wij €4,- portokosten bij het verwerken van uw retourzending.(Zie boven de informatie over het adreslabel)

Herroepingsrecht:
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

  1. Nadat u heeft laten weten dat u de overeenkomst herroept, heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.
    Dit betekend dus: U heeft na ontvangst van de gehele bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, en na herroeping nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.
  2. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.
  3. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Klachtenprocedure
Indien u een klacht heeft kunt u deze indienen per e-mail naar klantenservice@happybee.nl Deze klacht kan gaan over een gekocht product of over onze dienstverlening. U ontvangt dan binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. We zullen de klacht dan direct in behandeling nemen en u direct op de hoogte stellen van de vorderingen van uw klacht. Een definitieve afhandeling van de klacht zal (uiterlijk) binnen 14 dagen geschieden. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Ruilen/reserveren Als u graag een artikel wilt omruilen/reserveren, kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u dan graag verder. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@happybee.nl of telefonisch via +31 (0)182 - 529 717.

LET OP!
Bij kortingen hoger dan 30% is het voor ons niet mogelijk om voor u artikelen te reserveren of om te ruilen via telefoon of via e-mail. U kunt wel altijd een nieuwe bestelling doen zodat wij automatisch de juiste artikelen naar u kunnen sturen. Aankoopbedragen van de retourzending worden dan gecrediteerd op uw account of op uw bankrekening. Wij hopen op uw begrip.